"Η παρούσα εργασία αποτελεί συνέχεια και επέκταση παλαιοτέρων εργασιών μου
και ιδιαίτερα της εισήγησής μου στο Ζ’ Διεθνές Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδας, το Νοέμβριο του 1995 στο Ρέθυμνο.
Στα πλαίσια αυτής της εισήγησης που έφερε τον τίτλο «Διαπολιτισμική Αγωγή και Εκπαί-
δευση στην Ελλάδα» προσπάθησα να κάνω ένα είδος καταγραφής και αποτίμησης των μέ-
χρι τότε εξελίξεων
- στο θεσμικό – εκπαιδευτικοπολιτικό επίπεδο,
- στο επίπεδο της εκπαιδευτικής πράξης και
- σε θεωρητικό επίπεδο.
Στην παρούσα εργασία θα αναφερθώ στο θεσμικό πλαίσιο και στην εκπαιδευτική
πράξη μόνο στο βαθμό που αυτό είναι αναγκαίο για την κατανόηση των περαιτέρω αναλύ-
σεών μου που εστιάζουν στον λόγο περί διαπολιτισμικής αγωγής και εκπαίδευσης στην Ελ-
λάδα. Συγχρόνως, όμως, θα προσπαθήσω να σκιαγραφήσω τις θεωρητικές παιδαγωγικές
κατευθύνσεις που δεν έχουν ακόμη συζητηθεί στην Ελλάδα, αλλά που αναπόφευκτα θα συ-
ζητηθούν στο άμεσο μέλλον, μιας και η μετεξέλιξη της ελληνικής κοινωνίας σε πολυπολιτι-
σμική φαίνεται να εδραιώνεται..."Περισσότερα στην πηγή:file:///C:/Users/user/Downloads/%C3%87_%C3%90%C3%B1%C3%BC%C3%B3%C3%AB%C3%A7%C3%B8%C3%A7_%C3%B4%C3%A7%C3%B2_%C3%84%C3%A9%C3%A1%C3%B0%C3%AF%C3%AB%C3%A9%C3%B4%C3%A9%C3%B3%C3%AC%C3%A9%C3%AA%C3%9E%C3%B2_%C3%90%C3%B1%C3%AF%C3%B3%C3%9D%C3%A3%C3%A3%C3%A9%C3%B3%C3%A7%C3%B2.pdf
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου