Η εφαρμογή της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στο ελληνικό σχολείο
πραγματοποιείται μέσα από δραστηριότητες που συνήθως στοχεύουν στην
αλληλογνωριμία και ανταλλαγή με την εθνοπολιτισμική ετερότητα. Παρά το γεγονός
ότι η ετερότητα αποτελούσε πάντα συστατικό στοιχείο των σχολικών τάξεων, έγινε
αφορμή και αντικείμενο μελέτης και προβληματισμού από τους μαθητές κυρίως
μέσα από την εθνοπολιτισμική της διάσταση. Οι αλλαγές που συνέβησαν τις
τελευταίες δεκαετίες στην πληθυσμιακή σύνθεση της κοινωνίας και του σχολείου
αποτέλεσαν το κίνητρο για την εισαγωγή της διαπολιτισμικής διάστασης στην
ελληνική εκπαίδευση συνήθως μέσα από δραστηριότητες προσέγγισης και γνωριμίας
με τους πολιτισμούς των μαθητών που δεν ανήκουν στην κυρίαρχη εθνοπολιτισμική
ομάδα. Ολόκληρο το άρθρο στην πηγή: http://roma.pre.uth.gr/main/sites/default/files/magos_diapolitismiki_kai_shedia_ergasias.pdf
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου